Digitail – cel mai prietenos CRM pentru clinicile veterinare
Pe Sebastian l-am cunoscut acum doi ani la Codecamp, la Iași, și vă pot spune că este unul dintre cei mai ambițioși tineri pe care i-am întâlnit. Dacă până atunci mi se părea că sunt implicată în prea multe proiecte și că poate ar trebui să o las mai ușor, well, Sebastian mi-a dovedit contrariul.
Ca să vă faceți o idee despre ce vorbesc, o să vă spun că a studiat business & marketing la European University din Barcelona, timp de 5 ani a locuit în 4 orașe din diferite colțuri ale lumii (Berlin, Londra, New York și San Francisco) și a fost implicat în proiecte precum Clever Taxi, Flip Lease și Techstars în NY, și Code4Romania, iar de doi ani s-a reîntors în Barcelona unde predă câteva cursuri (marketing, product, coding) în cadrul Geneva Business School. Ah, și are doar 28 de ani!
Tot acolo a luat naștere și proiectul Digitail despre care o să vă povestim în interviul de mai jos. Pe scurt, Digitail este un software (un CRM, mai exact) pentru clinicile veterinare, menit să reducă cheltuielile și să îmbunătățească comunicarea dintre medici și proprietarii de animale, printr-o eficientizare a procesului de lucru. Cum? Evident, prin automatizarea a cât mai multor task-uri repetitive sau redundante. Detalii, mai jos. Happy reading!
- Cine se află în spatele proiectului Digitail?
Echipa Digitail s-a format în mod natural și organic. Cei 3 cofondatori, Ruxandra Pui, Alexandru Tabolcea și Sebastian, au lucrat lucrat împreună în ultimii 5-6 ani colaborând în diverse proiecte tech pentru firme mari precum Disney, Hasbro, P&G.
Și colegii din echipa tehnică – Marius Toma, George Roman și Narcis Macinoi – au lucrat împreună în ultimii 6 ani în cadrul firmei BCode înființată de Alexandru Tabolcea. Împreună au început diverse proiecte antreprenoriale precum Busoline – un agregator pentru cumpărarea biletelor de autobuz online -, iar de anul trecut s-au reunit pentru a dezvolta proiectul Digitail. Nu în ultimul rând, în cadrul echipei de vânzări sunt două persoane cu experiență veterinară, Daniela Țăranu și Alexandru Gheorghiță.
Echipa Digitail e una tânără și ambițioasă, care constant vrea să rezolve probleme și să îmbunătățească modul actual de realizare a lucrurilor.
Momentan suntem 9 coechipieri:
Sebastian Gabor – 28 de ani; CEO
Ruxandra Pui – 24 de ani; CPO
Alexandru Tabolcea – 26 de ani; CTO
Marius Toma – 26 ani; Full stack developer
George Roman – 27 ani; Front-end developer
Narcis Macinoi – 26 ani; Q&A
Daniela Țăranu – 33 ani; PR/Marketing & Health software expert
Alex Gheorghiță – 24 ani; Vet & Health software expert
Răzvăn Cozma – 28 ani; Marketing
Ne ajută foarte mult faptul că avem 2 persoane cu experiență veterinară: Daniela Taranu și Alexandru Gheorghita care au fost alături încă de la început!
- Cum v-a venit ideea creării unui software pentru cabinetele veterinare, și cât timp a durat dezvoltarea lui?
Inițial am dorit să punem bazele unui carnet digital de sănătate pentru animăluțe. Pe măsură ce lucram la acest lucru, am observat că doctorii veterinari încă folosesc pixul și hârtia ca sistem de management în clinici. Mai mult, în majoritatea cabinetelor, doctorii trebuie să se ocupe și de părțile administrative, de gestiunea produselor, de programări și tot ei trebuie să mai aibă timp și pentru a ajuta animăluțele noastre.
Drept urmare, am început să vedem ce soluții concrete putem să aducem în această zonă. În Septembrie 2017 am început să ne concentrăm doar pe acest lucru, iar în Decembrie 2017 am început să avem primii clienți. În Ianuarie 2018, am început să ajutăm și primii clienți din Australia și am demarat un parteneriat cu Vetro Solutions, unul dintre cei mai mari distribuitori de medicamente și produse veterinare.
În momentul de față am început să avem și clienți în Grecia și am fost acceptați în 2 acceleratoare separate: SpinLab în Leipzig și Access2Europe în Barcelona.
- Ce probleme rezolvă programul vostru, față de celelalte CRM-uri?
Spre deosebire de majoritatea soluțiilor de CRM, Digitail este un CRM special creat pentru clinicile veterinare, astfel încât medicii veterinari să poată beneficia de o soluție personalizată, pe nevoile lor. Am dezvoltat acest soft împreună cu medici veterinari, cu specialiști din industrie și cu experți în domeniul IT. Astfel am creat un produs care îmbină cele mai noi tehnologii, dar în același timp este ușor de folosit de către personalul medical și îi ajută să scape de activitățile redundante.
Astfel, Digitail se integrează perfect în procesele deja existente în clinică și preia munca grea și redundantă pe care medicul momentan trebuie să o facă:
- Completarea registrelor de consultații, de stupefiante și de imunologice/vaccinări
- Notificarea pacienților pentru vizitele următoare
- Organizarea programărilor și un sistem de programări online
- Gestiunea stocurilor
- Export de documente necesare pentru contabilitate la final de lună
- Alerte expirare stoc și lipsă stoc
Lista de soluții și avantaje este în creștere, iar echipa noastră lucrează constant, pe baza sugestiilor clienților noștri cât și bazat pe cercetările noastre interne, pentru a lansa funcționalități noi.
- Ce beneficii au proprietarii de animale de companie?
Proprietarii de animale beneficiază de o aplicație mobilă unde au access la toate informațiile despre animăluțul lor – un Carnet de sănătate digital. Mai mult, aplicația ajută la crearea de programări în clinică, notificări pentru apropierea următorului vaccin, deparazitare sau control periodic. Astfel, proprietarul are mai mult control și vizibilitate, și este mai aproape de doctorul animăluțului său.
- Aveți deja clinici cu care colaborați? Digitail poate fi folosit în orice țară, sau există anumite constrângeri?
Bineînțeles că avem deja clinici cu care lucrăm! În curând vom depăsi numărul de 100 de clienți în România! Suntem bucuroși că aceste clinici sunt localizate în aproape toate orașele țării. București numără printre cele mai multe colaborări, dar și Iași, Bacău, Cluj, Timișoara, Târgu Jiu, Constanța și Craiova!
- Cât de deschise sunt clinicile în implementarea unui nou software precum Digitail?
Am fost extrem de încântați să vedem doctori pasionați de ceea ce fac și care doresc să îmbunătățească clinica în mod constant. (Suntem norocoși să avem aceste persoane în generațiile noastre!) Cu siguranță am dat și peste clinici mai reticente, unde este nevoie de mai mult timp pentru a explica avantajele unui astfel de sistem. Important este că venim cu o soluție și cu intenția de a înțelege și de a ajuta clinica veterinară. Acest lucru deschide ușile și asigură parteneriate stabile pe termen lung.
- Ce planuri aveți pe viitor?
Extrem de multe!
Printre cele mai importante:
- Dezvoltarea constantă a platformei pentru a ajuta cât mai mult doctorii și personalul din clinică.
- Lansarea carnetului digital de sănătate (aplicația pentru proprietarii de animale)
- Facilităm lansarea platformei cauta.vet, un proiect marca Vetro Solutions, care te ajută să găsești cele mai bune sfaturi pentru prietenul tău cel mai bun și cele mai bune cabinete și farmacii veterinare
- Lansarea unui proiect de Marketplace care să aducă clinicile și distribuitorii mai aproape (nu ai idee cât de dificil este acum întregul proces)
There are 0 Comments