
World Dog Awards: “Call the paw-parazzi!”
Un fel de Oscar al cateilor, trofeul premiilor World Dog Awards este la fel de ravnit ca o recompensa delicioasa sau o noua jucarie. Printre categorii se numara “The top contemporary performance by a dog in a film”, “The best television commercial starring a dog”, “Most pawpular dog” – cu alte cuvinte, catelul cu cel mai mare impact in Social Media – sau “Dog of the Year”.
Tinand cont de faptul ca, atat pe Facebook, cat si pe Instagram, exista zeci, chiar sute de pagini dedicate patrupedelor, premiile World Dog Awards vin ca o urmare fireasca a ceea se intampla in comunitatile cu sute de mii, chiar milioane, de iubitori de animale. Mai mult, in jurul lor s-a creat o adevarata industrie, si catei precum Boo sau Harlow&Sage au deja propria lor linie de jucarii sau de hainute, au lansat prima carte sau urmeaza sa joace rolul vietii lor, la Hollywood.
Ce-i drept, mi-ar placea sa stau de vorba cu oamenii din spatele acestor comunitati, sa aflu cum au reusit sa le construiasca, ce inseamna sa fii PR-ul unui brand mai putin obisnuit sau cate ore petrec pe zi in fata calculatorului, ca “Social Media Pet Manager”.
Lasand la o parte impactul pe care il au fotografiile postate pe astfel de pagini, la fel de importanta mi se pare si povestea care le insoteste. Asadar, storytelling-ul completeaza pufosenia surprinsa in cele mai simpatice ipostaze.
Mai mult, astfel de comunitati au un potential urias pentru brand-urile si serviciile dezvoltate pentru nevoile patrupezilor – de exemplu, World Dog Awards este un eveniment sponsorizat de Pedigree – precum si pentru ONG-urile si asociatiile care se ocupa de adoptii si au nevoie de un ajutor de nadejde, in zona de comunicare.
Acum va las sa va votati preferatii! 🙂
There are 0 Comments