Online de la A la Z(en) : wireframing, UX şi content marketing

Spread the love!
  •   
  •   
  •   

Trebuie să recunosc că domeniul în care lucrez de câţiva ani este pe cât de rewarding la nivel de dezvoltare personală, pe atât de dinamic. Ca să faci faţă volumului mare de informaţii şi schimbări care au loc tot timpul, oh well, trebuie să îţi placă foarte mult job-ul pe care îl ai, să fii autodidact, ambiţios şi să îţi doreşti să creşti, să devii mai bun.

De când mă ştiu am avut întotdeauna o latură mai creativă, prin urmare, mi-am focusat atenţia pe zona de content marketing, storytelling şi design, sub toate formele lui. Ca Account Manager mi-am dezvoltat şi alte abilităţi, despre care am scris aici, şi de mai bine de un an sunt atrasă de proiectele care implică webdevelopment, UX şi CRO. Nu, nu vă gândiţi că mă apuc de programare, dar am lucrat deja pe îndeajuns de multe proiecte încât să îmi dau seama că doresc să mă dezvolt mai mult în direcţia asta.

digital-marketing-1527799_1280

Acestea fiind zise, recent am trecut prin cursul Oliviei şi m-am gândit să vă prezint cât de obiectiv pot (nu de alta, dar pe Olivia o cunosc de vreo 5 ani, şi eu nu mai am nevoie să mă conving de how smart she is 🙂 ) 5 lucruri cu care veţi pleca de la training-ul de două zile, susţinut de ea şi, de cele mai multe ori, de un invitat. Ediţia aceasta am făcut cunoştinţă cu Francisc, freelancer programator, care ne-a oferit nişte insight-uri utile despre lucrul cu „oamenii tehnici”.

Planificarea unui proiect online – de la cercetare, resurse, implementare, până la bugete şi obiective.

Definirea publicului ţintă şi crearea unui conţinut adecvat pentru anumite tipuri de utilizatori. Tot aici adaug clasificarea conţinutului în funcţie de platforme şi crearea unei strategii pe termen lung.

Noţiuni de user experience şi wireframing – partea mea preferată din curs, cu exemple concrete şi exerciţii în echipă.

Anatomia & etapele de dezvoltare ale unui website sau aplicaţii mobile, metodologii de lucru şi tips & tricks pentru lucrul cu furnizorii externi (programatori, web designeri, freelanceri, etc).

Instrumente de măsurare – veţi „răsfoi” Analytics-ul, cu focus pe zonele de interes.

Bonus: puteţi pune cele mai stupide întrebări ever, Olivia este friendly şi are întotdeauna răspunsurile la ea. În plus, veţi avea parte de consultanţă online, odată ce aţi terminat cursul. Locaţia este şi ea una prietenoasă, mai exact, Youth Hub, deci nu trebuie să vă faceţi griji că trebuie să veniţi îmbrăcaţi la patru ace.

Detalii despre curs găsiţi aici şi aici. Vă recomand cursul indiferent că lucrați într-o agenţie, sunteți oameni de marketing într-o companie sau dețineți un business aflat la început de drum.

photo credit: www.pixabay.com


Spread the love!
  •   
  •   
  •   

There are 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *