Experienţa utilizatorului este experienţa brandului (e-book)

Spread the love!
  •   
  •   
  •   

Weekend-ul acesta am reuşit să parcurg e-book-ul scris de Olivia despre Usability & Design. Cele 45 de pagini, intitulate sugestiv „Experienţa utilizatorului este experienţa brandului”, reprezintă un itinerariu pe care toţi cei care îşi doresc un website „născut” şi „crescut” în 2015, ar trebui să îl parcurgă.

Personal mi-a luat o oră să îl citesc, nu ştiu dacă e mult sau puţin, dar îmi place să iau notiţe; chiar dacă cu majoritatea lucrurilor de acolo eram familiară, de fiecare dată când am pixul în mână şi agenda lângă mine simt că informaţiile noi se „sedimentează” mult mai bine. 😉

Vă invit să îl descărcaţi şi să îl citiţi, iar mai jos vă las cu câteva idei de reţinut:

  • Înainte de a te apuca de crearea unui website e bine să: te cunoşti pe tine însuţi, să ţi defineşti identitatea şi obiectivele, să îţi cunoşti consumatorii/cititorii/utilizatorii.
  • Oferă informaţia într-o manieră cât mai simplă şi structurată. Pune-te în locul utilizatorului.
  • Nu uita: timpul este cea mai limitată resursă a noastră. A ta şi a utilizatorului. Un website care scârţâie sau pe care cititorul/consumatorul petrece mai mult timp decât şi-ar dori, nu e deloc prietenos sau util.
  • Într-o lume suprasaturată de informaţie, conţinutul de calitate va învinge întotdeauna. Menţine utilizatorii aproape oferindu-le „substanţă” şi recompense, şi ei vor reveni de fiecare dată.
  • Trăim într-o lume în continuă schimbare, în special la capitolul tehnologic. Aşadar, ce funcţionează astăzi nu înseamnă că va funcţiona şi mâine, dar mai ales peste trei ani. De aceea, testează mereu noi modalităţi prin care să inovezi.

Spread the love!
  •   
  •   
  •   

There are 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *