Apogeul concursurilor "Like&Share"

Spread the love!
  •   
  •   
  •   

Nu ştiu cum să vă zic dar, de fiecare dată când mai văd un concurs cu „Like&Share”, simt cum îmi creşte tensiunea şi îmi vine să deschid o petiţie online pentru crearea unei legi care să le interzică. Nu doar că suntem în anul 2015 şi se presupune că lucrurile ar trebui să evolueze, dar lipsa de creativitate kills me! Cât de greu să fie să te gândeşti la o modalitate simplă prin care să-ţi motivezi fanii să participe la un concurs pentru „x” accesorii sau „y” pereche de căşti. Seriously!

În ciuda faptului că reach-ul organic a scăzut foarte mult, în ciuda faptului că din ce în ce mai multe brand-uri se „bat” pe Newsfeed-ul utilizatorilor, încă există această „goană” după like-uri, când de fapt ar trebui să ne concentrăm pe conţinut relevant şi original care să ne aducă mai aproape de consumatori.

Dar nu despre asta vreau să vorbesc acum, ci despre ceea ce am descoperit zilele trecute când am primit un mesaj de la o anumită domnişoară care mă invita să sponsporizez cu premii o pagină de concursuri. În schimbul acestui „troc”, eu primeam „Like”-uri, pentru pagina de care mă ocup. Hmm. Ce frumos. „Like”-uri. Cum să nu mă bucur?! 10.000 de fani noi pe pagina mea. Mai exact 10.000 de oameni care altceva nu fac toată ziua decât să participe la concursuri.

Pagina cu pricina este aici şi efectiv am stat jumătate de oră în ziua respectivă şi m-am uitat pe Timeline-ul ei. O să vă las pe voi să descoperiţi ce e acolo, dar apogeul este postarea în care Admin-ul paginii le cere participanţilor să dea „Dislike” paginii „sponsorului”, din pricina faptului că acesta din urma nu a trimis premiile. How about that? Am ajuns la un alt nivel, even smarter. 🙂


Spread the love!
  •   
  •   
  •   

There are 2 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *