Cum e la Social Media Essentials?

Spread the love!
  •   
  •   
  •   

Luna aceasta se implineste un an de cand lucrez la Spada, prin urmare, un an de cand am urmat cursul de social media pe care Alex si Andrei il tin, de mai bine de doi ani. Pentru ca, de fiecare data cand mai anuntam o noua editie de Social Media Essentials (SME), primesc 3-4 mesaje de la prieteni sau cunostinte cu „ce inseamna Social Media Essentials?” sau „chiar inveti chestii noi acolo?”, m-am gandit sa va povestesc putin despre ce se intampla in cele 3 zile de training.

Inainte de Spada, am lucrat in presa, mai exact la www.casamea.ro, singurul contact cu social media fiind prin intermediul paginii de Facebook de care ma ocupam atunci. Desigur, pagina nu avea obiective foarte mari – de vanzari sau trafic pe site -, ci mai degraba de awareness si „obsesia” cresterii numarului de fani.

Chiar si in aceste conditii, inca de la finalul primei zile de SME, mi-am dat seama ca ceea ce faceam la Casamea.ro reprezenta undeva la 10% din potentialul pe care acea pagina il avea. Mi-am dat seama ca – pentru rezultate optime – e nevoie de un om pregatit pe social media, lucru pe care chiar si astazi anumite companii par sa nu-l inteleaga din simplul motiv ca „de ce am eu nevoie de Facebook?” sau „la noi, se ocupa Rares de la IT”.

La SME pregatim acei specialisti care vor sa abordeze corect canalele de SM, care vor include, pe viitor, in strategia de marketing online si campanii pe bloguri care sa genereze „x” lead-uri, sau aplicatii pe Facebook pentru cresterea vanzarilor, oameni care sunt indeajuns de curajosi incat sa inoveze pe baza know how-ului deprins, dar si pe baza tehnologiei de care nu ducem deloc lipsa.

Tin minte ca, dupa cele 3 zile de curs, tot ce imi doream era sa incep cat mai repede sa pun in aplicare ceea ce invatasem la SME, sa vad si sa masor rezultate sau sa ma bucur de reusita primei mele campanii.

Atat de tare mi-a placut ce se intampla acolo, incat astazi ma ocup, impreuna cu Catalina, de organizare. 🙂 Cu fiecare noua editie, cu fiecare dezbatere care se „naste” sau cu fiecare nou tool de marketing pe care Alex il prezinta in ziua 2 – vorba aia, Facebook, Instagram sau WordPress aduc schimbari de la o luna la alta, iar noi trebuie sa tinem pasul cu ele – simt ca devin un Social Media Manager si mai bun.

In afara programului complet pe care il gasiti aici, cateva inside tips ar fi ca:

– atmosfera este cat se poate de relaxanta – nu suntem la o conferinta plictisitoare sau la scoala. 🙂

– pe langa teorie, avem si exercitii practice care va vor trece prin cateva situatii reale cu care se confrunta un Social Media Manager

– nu vor lipsi nici studiile de caz – stim ca va plac foarte mult. 😉

– avem si pauze de socializare unde Alex iti mai da doua-trei tips&tricks despre setarea unei campanii pe Facebook.

That’s a wrap! Ne vedem la finalul lunii!

Hugs,

C.


Spread the love!
  •   
  •   
  •   

There are 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *