"Ati plecat fara mine la Greaca?"

Sunt o persoana agitata, most of the times. Asa ca, nu recomand nimanui sa ma faca si mai agitata. Mai ales cand stiu ca pot opri un avion inainte de decolare sau pot sa trag pe dreapta un microbuz, si asta pentru ca ma panichez. Cam asa a inceput si excursia noastra la Domeniul Greaca, un loc super fain, la vreo 40 km de Bucuresti, in judetul Giurgiu.

cata (3)

Weekend-ul trecut, am plecat cu o gasca de bloggeri super cool intr-o mica “escapada”, intr-un loc care s-a dovedit mai frumos decat ma asteptam. Fiind prima mea iesire de acest gen (de cand lucrez la Spada) de care m-am ocupat, am avut o multime de emotii: am verificat confirmarile de cel putin 10 ori, cu o seara inainte am dormit ca pe ace, de dimineata am baut vreo doua cafele cu lapte si probabil ca nici fata mea nu era una “obisnuita”.

Intr-un final, vineri la ora 17:10 ne-am “imbarcat” cu totii catre destinatie, dupa ce am numarat invitatii de vreo 3 ori (mai ceva ca la o nunta), asta ca sa ma asigur ca toata lumea este prezenta. Insa, cum orice excursie are nevoie de un mic “imbold” pentru ca distractia sa se instaleze, cine credeti ca a avut rolul principal in acest scenariu? MOI! Sa primesc un mesaj de la un numar necunoscut cu “Ati plecat fara mine?” este ca si cum i-ai spune unui pilot ca nu mai are combustibil pana la aterizare. Am simtit ca imi pica cerul in cap. Scoate din nou lista, suna in disperare la numarul respectiv care nu raspundea, roaga soferul sa traga pe dreapta, toate astea pana cand Andrei s-a decis sa imi dea un mesaj cu “Linisteste-te”. Atunci mi-am dat seama ca a fost o farsa si ca cele doua zile nu aveau sa fie deloc plictisitoare. 🙂

Drumul pana la Domeniul Greaca a durat aprox. 30-40 min. (dupa ce am iesit din Bucuresti), pe un traseu destul de liber, “incadrat” de o parte si de alta cu lanuri de floarea soarelui. Intrarea in resort este impunatoare si eleganta, exact cum vezi in filmele cu mosii aflate in mijlocul naturii. Iti creeaza o senzatie de libertate si imediat ajungi sa te simti ca acasa, sa te gandesti “Hmmm as putea trai aici o perioada”. Aer curat, o mare de “verde”, multa liniste si oameni prietenosi.

Ne-am cazat foarte repede si asta pentru ca toata lumea de abia astepta sa stea pe terasa spatioasa cu vedere spre piscina si zonele de relaxare din jurul ei. Resortul are 15 camere si un apartament. De vineri dupa-amiaza, pana sambata la pranz, a fost ocupat de noi. 🙂 Camerele sunt de-a dreptul minunate – mobilier alb, country-chic, culori pastelate, imprimeuri florale – curate si spatioase. La parter exista un living cu patru canapele roz “prafuit”, o zona foarte draguta amenajata pe colt, unde cel mai probabil poti servi ceaiul sau cafeaua, in timp ce admiri pe fereastra frumusetile ce înconjoară domeniul Greaca. Tot acolo se afla si restaurantul care poate fi oricand amenajat pentru diverse evenimente.

Atmosfera s-a animat repede dupa ce am mancat si ne-am indulcit cu pepene rosu si o placinta foaaarte delicioasa cu mere. Baietii s-au indreptat catre mesele de ping-pong si biliard, in timp ce fetele au “deschis” conversatii lungi, alaturi de un pahar de vin rose sau limonada. Terenul de tenis a fost si el ocupat pana tarziu in noapte, si nici piscina nu a trecut neobservata, chiar daca era deja seara.

Pentru mine ziua de vineri s-a terminat putin dupa ora 24, dar cei mai “curajosi” au rezistat pana spre dimineata, semn ca s-au simtit bine. 😉 Sambata a continuat cu mult soare, balaceala la piscina, din nou un mic “campionat” de ping-pong si un brunch, unde scoicile au fost vedetele din farfurie.

Am parasit Domeniul Greaca undeva in jur de ora 14, desi mi-as fi dorit sa mai stau cateva zile departe de Bucuresti. Insa, presimt ca o sa revin vara aceasta acolo, si asta pentru ca prietenele mele vor sa vada si ele conacul.

Despre mini-vacanta noastra a mai scris si Ionut, Carmen, Alex sau Claudia carora le multumesc ca ne-au insotit la Greaca, alaturi de Ioana, Cristina, Anca, Auras, Marian, Sabina, Adrian, Ana si Daniel.

La final, va recomandam cu drag sa ajungeti si voi acolo. E super cool locatia, dupa mine, mai bine decat la mare. 🙂

Cu drag,

C.

p.s. detaliile “tehnice” (preturi, servicii, etc.) le gasiti aici.